wtorek, 5 lutego 2013

:(

Hej :(
Dzisiejsza notka jest krótka ale  bardzo bardzo smutna :(
Ciężko mi to pisać ale....zawieszam bloga! ;(
Nie na zawsze na jakiś czas mam nadzieję że wrócę do pisania bloga.I mam do was ważną prośbę.Nie przestawajcie wchodzić na mojego bloga.Bardzo was proszę!!!!Blog będzie funkcjonował tylko tak jak na począdku.Notki nie będą zbyt często ale będą.Mam dużo spraw na głowie i problemów :(  Ale mam nadzieję żę zajrzycie czasem na ten blog.Każy wasz komentarz był  dla mnie bardzo ważny!Każdy obserwator też!Bardzo dziękuję wam za to że byliście, jesteście i mam nadzieję będziecie!Brakuje mi słów!Powiem tylko:
                                                       DZIĘKUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Do zobaczenia w kródce ;')
~Julla :) 

2 komentarze:

  1. Wróć do pisania ! Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś wpaść na naszego nowego bloga o TDA? Newsy z życia gwiazd, ciekawostki o serialu i wiele innych!
    hoa-news-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń